niedziela, 7 kwietnia 2013

Stan rzeczy

Nie mogę ostatnio się zebrać, żeby coś dokończyć. Zabieram się za wszystko na raz i nic nie kończę.

Chaos Space Marines
Mam Dark Vengeance, mam kilka innych dokupionych modeli. Na wszystkich jest zaczęte malowanie. Żaden nie jest skończony. Od października.

Angron
Piękna figurka. Zaczęte malowanie. Nieskończone.

Trollbloods
Już całkiem przyzwoita ilość modeli. Na większości zaczęte malowanie. Axer prawie prawie skończony, dwóch Impalerów niewiele w tyle. Skaldi tylko sklejony. Championi oczyszczeni z farby i rozłożeni na części pierwsze (z drugiej ręki kupowani byli).

Do tego parę dni temu usuwałem linię podziału formy i generalnie dłubałem przy modelach Dark Angels z 40stkowego startera. Zastanawiałem się jak przerobić ich na Imperialne Pięści.

Ostatnio przeglądam różne fora i jestem blisko zdecydowania się na Haqqislam z Infinity.

I cały czas przymierzam się do Legionu Astartes z czasów Herezji Horusa.

A i zacząłbym może też jakąś armię Warmachine. Tak dla kontrastu z Trolokrwistymi z Hord. Może Khador? A może Convergence of Cyriss co to niedługo wyjdzie?

A może jednak powrót do korzeni i Warhammer Fantasy Battle?

Nie wyrabiam się z dwoma armiami a już chciałbym następne. Trochę pomaluję jednego dnia a potem zostawiam wszystko na tydzień, a potem łapię się za malowanie czegoś innego, albo nie. Mówię sobie, że to przez pracę mam mało czasu ale jakbym się uparł to bym trochę go wygospodarował na malowanie.

Starczy marudzenia bo to nie o tym miał być blog. Zdjęć żadnych Wam nie pokażę bo na razie nie ma czym się chwalić. Także macie trochę kultystek Khorne'a na osłodę:

Jak to szło? Boobs for the Boobs God?

2 komentarze:

  1. Innej opcji jak zaciśnięcie zębów i wybranie jednego konkretnego projektu nie ma. Jak się zdecydujesz, maluj tylko to. Skoro masz zaczęte DV Chaos, to poświęcaj cały czas tylko jemu. ZObaczysz jak zacznie ubywać modeli :)

    Zawsze też możesz coś wrzucić na zlecenie do naszego studia Wtedy na pewno będziesz miał terminowo ukończone :))

    Pozdrawiam!

    Fen

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w moim świecie :) Dwie armie czekają, zalążek trzech następnych kiśnie popakowany po pudełkach. A doba tak jakby wydaje się mieć mniej godzin niż jeszcze 10 lat temu :/ Tak jak powiedział mój poprzednik-trzeba zacisnąć zęby, wziąć pędzel w garść i malować, malować, malować...
    Pzdr.

    laiglenid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń